Longlife dla sylwetki

Kult szczupłej sylwetki nadal obowiązuje! Jednak kto tak naprawdę myśli w tym kontekście o rozsądnej, dobrze zaplanowanej i uregulowanej redukcji zbędnych kilogramów? Niestety dla większości osób najistotniejsze pozostaje tempo. Szczególnie kobietom zależy na szybkiej utracie masy ciała.

Jak dowiodły badania przeprowadzone w Wielkiej Brytanii, 40% ludności, która ekspresowo zrzucała „tłuszczyk”, po trzech tygodniach wracała do dawnej masy ciała z nawiązką. Miały tu znaczenie przede wszystkim złe metody, na których opierała się ich dieta.

Longlife wychodzi naprzeciw osobom, które decydują się schudnąć, ale… tylko zdrowo. Co to oznacza? Założenia diety anti-aging, jaką proponujemy dotyczą szczególnie doboru produktów, wykazujących najsilniejsze właściwości antyoksydacyjne. Przeciwdziałają one powstawaniu wolnych rodników, przyspieszających starzenie się organizmu – podczas odchudzania, kiedy zmienia się struktura skóry, to niezwykle ważne.

Duża ilość świeżych warzyw, owoców, zbóż, orzechów, nasion, stanowiących źródło błonnika pokarmowego powoduje to, że jedząc nasze posiłki szybko i na dłużej można poczuć się sytym, co oczywiście zapobiega dojadaniu – zwłaszcza słodyczy, gdyż posiłki są zaprojektowane tak, aby zapewnić optymalną ilość cukrów prostych nie powodujących napadów głodu.

Odpowiednia ilość białka również opóźnia to odczucie, a także reguluje stężenie insuliny, co zapobiega nadmiernej pracy narządów układu pokarmowego. Wysoka zawartość witamin, substancji mineralnych i makroskładników zapewnionych przez posiłki Longlife pozwala zadbać o profilaktykę niedoborów, które nierzadko dają się we znaki przy nieumiejętnym odchudzaniu. Ponadto, eliminacja smażenia, jako techniki kulinarnej przyczyniającej się do nabierania kilogramów także stanowi element założeń zdrowego odchudzania.

Zatem chudnij z nami… z głową!