Longlife anti-aging

Dla kogo?

Dieta anit-aging jest dietą przeznaczoną dla osób, które pragną odżywiać się w sposób najzdrowszy z możliwych; jej celem jest skuteczne opóźnienie procesów starzenia oraz zminimalizowanie ryzyka powstawania chorób cywilizacyjnych. Dieta anti-aging bez wątpienia sprosta oczekiwaniom osób o najwyższym stopniu świadomości żywieniowej, pragnących w bezkompromisowy sposób zadbać o swoje zdrowie, a przy okazji o atrakcyjny wygląd – szczególnie smukłą sylwetkę oraz zdrową skórę, włosy i paznokcie. Obecnie jesteśmy jedyną firmą w Polsce oferującą tak bezkompromisową, prozdrowotną dietę.
Filozofia anti-aging to złożone działanie, które poza optymalnym sposóbem żywienia, obejmuje także aktywność fizyczną, dbałość o zdrowie psychiczne oraz profilaktykę medyczną. Jednak to właśnie odpowiednia dieta stanowi jej fundament i w decydujący sposób może zwiększyć szansę na długie życie z zachowaniem zdrowia i dobrego samopoczucia.

Zasady diety anti-aging

Dieta anti-aging bazuje wyłącznie na zdrowych, nieprzetworzonych produktach, które zawierają niespotykane w innych dietach dawki najcenniejszych antyoksydantów, witamin i składników mineralnych. Podstawą są nieprzetworzone warzywa i owoce, bezglutenowe produkty zbożowe, wysokiej jakości produkty nabiałowe, nasiona roślin strączkowych, orzechy, kiełki oraz niehodowlane ryby morskie i wysokiej jakości białe mięsa. Istotnym elementem diety anti-aging jest szerokie stosowanie superfoods, czyli produktów spożywczych o wyjątkowo silnych właściwościach zdrowotnych np.: owoce goji, nasiona chia, siemie lniane, grzyby shiitake, quinoa, jarmuż, migdały, granat.

W diecie anti-aging wyeliminowane są wszelkie produkty przetworzone oraz mogące mieć szkodliwy wpływ na zdrowie człowieka np. produkty zawierające gluten, cukier spożywczy, sól kuchenna, wędliny, podroby, czerwone mięso, potrawy z mięsa mielonego, konserwy, chleb, makaron, produkty z mleka przemysłowego, produkty w puszkach, marynowane, wędzone, smażone, produkty zawierające konserwanty i wzmacniacze smaku. Zamiast soli tradycyjnej stosowane są minimalne ilości soli himalajskiej a zamiast mleka krowiego – mleka roślinne.

Posiłki w diecie anti-aging są przygotowywane w oparciu o najzdrowsze technologie kulinarne takie jak gotowanie na parze, duszenie, pieczenie. Dzięki tym technikom, możliwe jest zachowanie maksymalnych wartości odżywczych stosowanych produktów. Ponadto dieta anti-aging jest dietą pomagającą w utrzymaniu równowagi zasadowej organizmu. Brak równowagi zasadowej powoduje zakwaszenie organizmu, które zwiększa ryzyko nowotworów, chorób cywilizacyjnych i degeneracyjnych.

Zgodnie z naszą zasadą układania menu diety anit-aging: dwa razy w tygodniu na obiad przygotowywane jest danie z niehodowlaną rybą morską a dwa razy w tygodniu danie z białym mięsem. Ponadto 3 dni w tygodniu (wtorek, czwartek i sobota) to dni bezmięsne.

przykladowe_menu LLaa_12_02


cennik_LLaa_12_02